Maszyny serii AM-2R i AE-2R są bardzo zwarte, łatwe w użytkowaniu i wymagają małej konserwacji: idealny partner dla firmy, która szuka maksymalnej wydajności i dochodowości.
Przednia oś cechuje się dwoma osobno wzbudzanymi silnikami elektrycznymi 4kW zapewniajšcymi wysoki poziom momentu obrotowego w celu zapewnienia elastyczności w czasie pracy w ograniczonych pomieszczeniach. Osie sterowania nie tylko zapewniają precyzyjne manewrowanie ale również oferują lepszą stabilność wózków AE-2R na długich podjazdach i zredukowany promień skręt w serii AM-2R. Przełącznik ciśnienia ? na kierownicy obsługuje wspomagane kierowanie.
Logiczny system z technologią CAN-BUS korzysta z serii czujników i kontrolek aby okre?lić warunki dynamiczne wózka oraz interweniować w razie konieczno?ci przez zastosowanie regeneracyjnego hamulca bezpieczeństwa, aby uniknąć przyspieszenia wózka w czasie skrętu.
Urządzenie sterujące trakcji może być obsługiwane poprzez: albo dźwignię, albo podwójny pedał, do wyboru jest tradycyjna hydrauliczna dźwignia proporcjonalna z czujnikami REED lub wygodny joystick z włączoną kontrolą kierunku jazdy.
Komfort na pokładzie jest zapewniony poprzez czytelny wyświetlacz z prostymi funkcjami, ergonomiczne rozmieszczenie głównych urządzeń sterujących i standardowe Grammer MS G20. Dodatkowo do licznika roboczogodzin i wskaźnika naładowania baterii, wyświetlacz zawiera również system samo-diagnozowania funkcji, który wykorzystuje serię lampek ostrzegawczych oraz kod informujące operatora o wszelkich niesprawnościach lub błędnych operacjach.
Asrotyment masztów FV, FFV i TFV - są one najlepsze w zakresie widoczności, sztywności i precyzji. Wysokść podnoszenie od 3.3 do prawie 7 metrów , utrzymuje wysoką wydajność resztkową, kiedy korzysta się z przesuwnika bocznego. Silnik pompy 9 kW zapewnia szybkie podnoszenie.
Komora akumulatora jest dostępna przez serię łatwych manewrów i oferuje wydajność pomiędzy 300 do 750Ah szczególnie w modelu FB15 (M)G, w którym komora akumulatora jest wystarczająco wysoka aby umieścić baterię 680Ah gwarantującą perfekcyjny mix zręczności. i wytrzymałości.
Układ hamulcowy składa się z:
* Sterowanego logicznie układu przeciwprądowego sterowanego przez zwolnienie pedału przyspieszenia lub wstecznego
* Pedału hamulca hydraulicznego
* Hamulca parkowania mechanicznego
Wózki są bardzo dostosowane do potrzeb klienta poprzez dostępność następujących głównych opcji:
* Joyskick
* 4 różne konfigurajce kabiny
* Wersja chłodnicza
* Hydraulika 4-way
* Układ oświetlenia
* Różne typy opon
* Zintegrowany sideshift